Registracija Zaboravljena lozinka?
Pomoć igračima PSK-a
  1. Što je aktivacija korisničkog računa?

    Aktivacijom korisničkog računa dobivate pristup svim mogućnostima za registrirane korisnike, internetskom klađenju i sudjelovanju u igrama na sreću u casinu putem Interneta.

    Uz podatke navedene pri registraciji potrebno je navesti i osobne podatke (ime i prezime, adresu, mjesto prebivališta, OIB, broj telefona). Samo punoljetni državljani Republike Hrvatske mogu aktivirati korisnički račun. Aktivacijom korisničkog računa prihvaćate sva postojeća Opća pravila sudjelovanja u igrama na sreću na stolovima i na automatima u Casinu putem Interneta i Uvjete korištenja, kao i njihove moguće izmjene i dopune, te Pravila igre na sreću klađenje.

    Ukoliko već imate otvoren korisnički račun za Internet klađenje, račun za sudjelovanje u igrama na sreću u casinu putem Interneta, aktivirate prihvatom svih postojećih Općih pravila sudjelovanja u igrama na sreću na stolovima i na automatima u Casinu i pravila pojedinih igara (skraćeni postupak).

  2. Što je korisnički račun?

    Korisnički je račun jedinstveni račun registriranog korisnika internetskog klađenja i igara na sreću u casinima putem Interneta na kojem se bilježe sve Vaše financijske transakcije (uplata novčanih sredstava, uplata listića i uplata na pojedine igre u casinu, isplata dobitaka….).

    Korisnički račun se dijeli u dvije kategorije : PSK Casino i PSK Klađenje.

    Pregled Vašeg korisničkog računa dostupan Vam je u svakom trenutku.

  3. Kako uplaćujem sredstva na svoj korisnički račun?

    Novčana sredstva za sudjelovanje u igrama na sreću u casinu putem Interneta mogu se uplatiti prebacivanjem sredstava od Internet klađenja.

    Ako uplaćena sredstva nisu vidljiva na korisničkom računu, molimo obratite nam se na podrska@psk.hr .

  4. Kako uplatiti i/ili poništiti uplatu za sudjelovanje u igrama u Casinu?

    Uplata za sudjelovanje je vrlo jednostavna: odaberite željenu igru i upišite novčani iznos koji želite uplatiti. Taj iznos ne može biti manji od minimalne uplate, a niti može biti veći od raspoloživoga iznosa na Vašem korisničkom računu.

    Svaka uplata bilježi se odmah, uz vidljivu promjenu stanja na Vašem korisničkom računu.

    Uplaćenu okladu nije moguće poništiti.

    Sve igre možete pratiti u rubrici „Povijest igara”.

  5. Što se događa ako ostvarim dobitak?

    Ako ostvarite dobitak, stanje novčanih sredstava na Vašem računu odmah se uvećava za iznos dobitka.

    Ako se po ostvarenom dobitku iznos na Vašem računu ne uveća, molimo obratite nam se na podrska@psk.hr.

  6. Kako ću zatražiti isplatu novčanih sredstava?

    Isplata novčanih sredstava moguća je tek nakon što novac ostvaren od igara na sreću u casinu prebacite na račun internetskog klađenja.

    Nakon toga, novac možete isplatiti u poslovnicama PSK-a ili na Vaš tekući račun, ali jedino uz prethodno podnošenje zahtjeva za isplatu na internetskoj stranici u rubrici „Isplati”. Isplata na temelju podnesenog zahtjeva izvršava se prvoga sljedećeg radnog dana.

    Isplata sredstava moguća je samo u jednoj poslovnici PSK-a po Vašem izboru, na temelju popisa koji se nalazi u rubrici „Isplati”.

    Najmanji iznos za isplatu je 50,00 kn. Ako je stanje na Vašem računu manje od 50,00 kn, možete zatražiti isplatu samo preostalog iznosa na računu.

    Ako u roku od tri dana ne podignete rezervirana novčana sredstva u izabranoj poslovnici PSK-a, sredstva se vraćaju na Vaš korisnički račun.

    Zahtjev za isplatu novčanih sredstava na internetskoj stranici moguće je poništiti u roku od pet (5) minuta.

    Ako Vaš zahtjev za isplatu zbog bilo čega nije moguće realizirati, molimo obratite nam se na podrska@psk.hr.

    Vaš korisnički račun ostaje aktivan sve dok ga sami ne zatvorite. Ako ni jedna transakcija nije zabilježena na Vašem računu u razdoblju duljem od 365 dana, sva sredstva sa Vašeg računa isplaćuju se na tekući račun naveden s ostalim osobnim podacima.

  7. Mogu li promijeniti korisničko ime, lozinku ili adresu e-pošte?

    Jednom upisano korisničko ime nije moguće mijenjati niti se možete koristiti korisničkim imenom koje je već u upotrebi.

    Lozinku i adresu e-pošte možete promijeniti u rubrici „Moji podaci”.

  8. Zaboravio sam korisničko ime!

    Ako ste zaboravili svoje korisničko ime, molimo obratite nam se na podrska@psk.hr.

  9. Zaboravio sam lozinku!

    Ako ste zaboravili lozinku, na internetskoj stranici PSK na kojoj se nalazi okvir za prijavu kliknite na poveznicu „Zaboravili ste podatke” i slijedite upute.

  10. Zašto je korisnički račun blokiran?

    Račun blokira PSK (na Vaš zahtjev ili zbog sumnje u nepravilnosti).

  11. Moram li igrati redovito kako bi moj korisnički račun ostao aktivan?

    Vaš korisnički račun ostaje aktivan sve dok ga sami ne zatvorite. Ako ni jedna transakcija nije zabilježena na Vašem računu u razdoblju duljem od 365 dana, sva sredstva sa Vašeg računa isplaćuju se na tekući račun naveden s ostalim osobnim podacima.

  12. Mogu li zatvoriti svoj korisnički račun?

    Možete. Stanje na Vašem korisničkom računu mora biti 0,00 kn i ne smijete imati aktivne listiće od klađenja. Pisani zahtjev za zatvaranje računa podnosi se s Vaše adrese e-pošte kojom ste se koristili pri registraciji na našu adresu e-pošte podrska@psk.hr , uz obvezno navođenje Vašeg korisničkog imena.

  13. Što je „kolačić“ (cookie)?

    Internetski kolačić (Internet cookie), poznat i kao „preglednički kolačić“ (browser cookie), HTTP kolačić (HTTP cookie) ili jednostavno „kolačić“ (cookie), je datoteka male veličine koja se sastoji od slova i brojeva i koja se pohranjuje na korisnikovo računalo, mobilni uređaj, terminal ili neki drugi uređaj kojim se pristupa Internetu.

    Kolačić se kreira kod korištenja preglednika (kao npr. Internet Explorer, Chrome) za pristupanje web stranicama koje koriste kolačiće. Kolačić je u potpunosti „pasivan“ (ne sadrži programe, viruse ili spyware niti može pristupiti informacijama s korisnikovog tvrdog diska).

    Kolačić se sastoji od dva dijela: ime i sadržaj ili vrijednost kolačića. Životni vijek kolačića je unaprijed određen; tehnički gledano, samo web server koji je poslao kolačić može mu ponovno pristupiti u trenutku kad se korisnik vrati na web stranicu povezanu s određenim web serverom.

    Kolačići ne moraju sadržavati osobne informacije da bi bili upotrebljivi i u većini slučajeva ne identificiraju osobno internetskog korisnika.

    Kako mogu isključiti kolačiće?
    Korisnik može podesiti svoj preglednik tako da on odbija kolačiće. Isključivanje i odbijanje prihvaćanja kolačića može određene web stranice učiniti nepraktičnim ili kompliciranim za posjećivanje i korištenje.

    Moguće je i podesiti preglednik tako da više uopće ne podržava kolačiće ili da prihvaća samo kolačiće od određene strane. Za bolje upoznavanje i razumijevanje ovih postavki na raspolaganju Vam je opcija „Upute“ (Help) u Vašem pregledniku.

    Na sljedećoj stranici možete dobiti više informacija vezano uz kolačiće i Online oglašavanje: http://www.youronlinechoices.com/hr/.

  14. Što je Opća uredba o zaštiti podataka?

    Opća uredba o zaštiti podataka (GDPR) (EU) 2016/679 je uredba u pravu EU-a o zaštiti podataka i privatnosti za sve pojedince u Europskoj uniji.

    Cilj Opće uredbe o zaštiti podataka je osigurati da pojedinci imaju visoku razinu zaštite i nadzor nad svojim osobnim podacima.

  15. Koja su prava ispitanika prema Općoj uredbi o zaštiti podataka i kako ih ostvarujem?

    Opća uredba o zaštiti podataka uvodi široku lepezu prava koja se mogu primjenjivati na društva koja obrađuju osobne podatke. Neka od prava samo su proširenje prijašnjeg zakonodavstva; druga su novost u svijetu zaštite podataka. Vaša prava sada uključuju:

    • Pravo na pristup osobnim podacima
    • Pravo na ispravak osobnih podataka
    • Pravo na brisanje („Pravo na zaborav“)
    • Pravo na ograničenje obrade
    • Pravo na prenosivost podataka
    • Pravo na prigovor
  16. Svoja prava možete ostvariti putem svog registriranog e-maila:

    1. Preuzmite obrazac za prava ispitanika s našeg mrežnog mjesta
    2. Ispunite svoje podatke
    3. Potpišite obrazac
    4. Ovjerite potpis (idite javnom bilježniku)
    5. Pošaljite ga sa svog registriranog e-maila na podrska@psk.hr

    Nakon što ga podnesete, obradit ćemo Vaš zahtjev te ćemo Vam odgovoriti u roku od mjesec dana.

  17. Želim da izbrišete sve moje podatke koje obrađujete, odnosno želim ostvariti svoje „pravo na zaborav“.

    “Pravo na zaborav” nije apsolutno pravo i primjenjuje se samo u određenim okolnostima. To znači da ako ste sudionik Hattrick- PSK-a, ne možemo izbrisati Vaše podatke čak ni nakon što izbrišete svoj račun u Hattrick- PSK-u.

  18. Zašto je Hattrick- PSK-u potrebna moja privola za obradu u svrhe marketinga?

    Ovdje, u Hattrick- PSK-u, važno je da naši korisnici budu zadovoljni i dobro informirani. Zbog toga se uvijek brinemo za Vaše osobne podatke. Budući da Vam uvijek želimo davati posebne personalizirane ponude te aktualne sportske usluge, potrebna nam je Vaša privola u svrhu marketinga.

  19. Kako mogu dati svoju privolu u svrhe marketinga?

    Možete ju dati vrlo lako putem svog računa – samo pročitajte privolu u svrhe marketinga te ju odobrite. Isto tako, možete povući svoju privolu u svrhe marketinga putem svog računa.

  20. Gdje mogu pronaći više informacija u vezi s obradom svojih osobnih podataka?

    Više informacija u vezi s obradom Vaših osobnih podataka možete pronaći u Obavijesti o privatnosti. Ako imate dodatna pitanja ili upite, obratite nam se putem korisničke podrške na broj 0800 200 133 ili na podrska@psk.hr ili se možete obratiti našem Službeniku za zaštitu podataka na dpo@hattrick.hr.

     

leftright